bördan

sömnbrist of doom.


Kommentarer
Postat av: Natalia.

torsdag:

Alkoholkonsumtion: fem glas vin, två glas skumpa, en öl, några folköl, en deciliter vodka.

Antal sömntimmar: 0 (Hehe, dygning och efterfest. Typ Cheap Freaks-style)

fredag:

Alkoholkonsumtion: ett glas hemgjort vin, en gin och tonic, en cider.

Antal sömntimmar: 3 (på eftermiddagen).



JAG VILLE BARA SÄGA ATT JAG VET HUR DET KÄNNS. Samt att detta är min sista dag som 19-åring.

2010-05-29 @ 13:58:16
Postat av: alma

VI. E. PÅ. GÅNG!!!!!!! (läses som ulfbåge ur "hello sydney")

har precis fått igen ett uns utav lust på livet. jag och lilly kör brat-fylla ikväll, för att inte tala om inatt, och i gryningen vet jag inte vad vi gör. gläds åt din berusade helg. saknar dig oerhört. stor puss.

2010-06-05 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0